flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати перегов. процедури 30.03.2015

Умови тендера

Відкрито: 31 березня 2015

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі

№  01   від   30 березня 2015 року 

 

1. Замовник.

1.1. Найменування.

Господарський суд Харківської області

1.2. Код за ЄДРПОУ.

03500039

1.3. Місцезнаходження.

майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Дзержинський р-н, 61022

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).

Новикова Тетяна Олександрівна, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу, майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Дзержинський р-н, 61022, тел. (057)705-31-98, buh@hr.arbitr.gov.ua

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування.

53.10.1 Послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (послуги з приймання та пересилання письмової кореспонденції, підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.

681 200,00 грн. (шістсот вісімдесят одна тисяча двісті грн. 00 коп.)

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Дзержинський р-н, 61022

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

протягом 2015 року

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася  інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

http://hr.arbitr.gov.ua/sud5023

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

02.03.2015  № 070549

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

02.03.2015  № 070549/1

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

10.03.2015  № 079518

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

24.03.2015  №  094467

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.

20.02.2015

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).

24.02.2015 о 10.00 год.,  майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, к. 320, Харківська область, м. Харків, Дзержинський р-н, 61022

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

681 200,00 грн. з урахуванням ПДВ

                (цифрами)

шістсот вісімдесят одна тисяча двісті грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ.

    (словами)

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» в особі Поштамту – Центру поштового зв'язку № 1 Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта»

 7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

22721970

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

вул. Кірова, будинок 6,  Харківська область, м. Харків, Червонозаводський р-н, 61001, тел. (057)732-16-23, факс (057)732-52-57

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.

18.03.2015;  681 200,00 грн. з урахуванням ПДВ

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.

-

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.

У відповідності до норм п. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України від 10.04.2014 № 1197-VII “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, природного і нафтового газу, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування

11. Інша інформація.

-

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Поляков О.В.,  керівник апарату суду

 

Рискіна О.В., заступник керівника апарату суду

 

Насонова С.Ю., начальник фінансово-економічного відділу

 

Батуліна І.Є., начальник відділу матеріально-технічного забезпечення суду

 

Бондар Н.О., заступник начальника фінансово-економічного відділу

 

Фень М.Д., заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення суду

 

Новикова Т.О., головний спеціаліст фінансово-економічного відділу .

(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)

         

 

Керівник апарату господарського суду

Харківської області, голова комітету

з конкурсних торгів                                                                                   Поляков О.В.