flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

Умови тендера

Відкрито: 17 січня 2012

 

ФОРМА ЗВІТУ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

№ 2 від 17 січня 2012 року

1. Замовник:

1.1. Найменування.

Господарський суд Харківської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.

03500039

1.3. Місцезнаходження.

м. Харків, площа Свободи, 5, Будинок «Держпром», 8 під’їзд, 61022

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail)

Лахман Михайло Васильович – заступник голови комітету з конкурсних торгів, м. Харків, площа Свободи, 5, Будинок «Держпром», 8 під’їзд, 61022, тел. (057)705-14-64, факс (057) 705-15-45

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).

Державна судова адміністрація України, код ЄДРПОУ- 26255795

2. Джерело фінансування закупівлі.

Кошти Державного бюджету України

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування.

Поштові послуги (послуги з пересилання письмової кореспонденції, підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною) – код згідно ДК 016-97 64.11.1

3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг.

Поштові послуги

3.3. Місце поставки товарів, проведення робіт чи надання послуг.

м. Харків, площа Свободи, 5, Будинок «Держпром», 8 під’їзд, 61022

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності).

http://court.gov.ua/sud5023

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економіки України.

23.12.2011 року № 252240

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

-

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України.

23.12.2011 року № 252240/1

4.6. Дата оприлюднення відомостей та номер оголошення щодо рішення Міністерства економіки України про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщених на веб-порталі Міністерства економіки України.

27.12.2011 року № 255216

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економіки України.

16.01.2012 року № 023863

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була опублікована у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економіки України.

-

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.

21.12.2011 року

6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).

22.12.2011 року о 1530, м. Харків, площа Свободи, 5, Будинок «Держпром», 8 під’їзд, кімната 304, 61022

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), 700 000,00 грн.;

                                                                                                               (цифрами)

Сімсот тисяч гривень 00 копійок

(словами)

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Поштамту – Центру поштового зв’язку № 1 Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта»

8.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.

22721970

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

м. Харків, вул. Кірова, 6, 61001, тел. (057) 732-51-15, факс (057) 732-52-57

9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна (з урахуванням ПДВ).

11.01.2012 року на суму 700 000,00 гривень

10. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце).

-

11. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.

1)      Довідка відомостей про обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поштової послуги з приймання та пересилання письмової кореспонденції від юридичних осіб;

2)      Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з приймання та пересилання письмової кореспонденції;

3)      Довідка відомостей про досвід виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівель УДППЗ;

4)      Завірені копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, довідки з обслуговуючого банку (ПАТ «Державний ощадний банк України) про відсутність заборгованості за кредитами

12. Інша інформація.

Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Харківської дирекції включено до Переліку суб’єктів природних монополій Харківської області, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку універсальних послуг поштового зв’язку (послуг з пересилання поштових карток, листів, бандеролей, секограм - простих та рекомендованих;  посилок без оголошеної цінності масою до 10 кілограмів).

За таких умов, закупівля поштових послуг (послуг з пересилання письмової кореспонденції, підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною) здійснювалась за процедурою закупівлі в одного учасника відповідно до п. 2 частини 2 статті 39 Закону України „Про здійснення державних закупівель”.

 

Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника – 26.12.2011 року.

 

 

 

13. Склад комітету конкурсних торгів

(прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів).

 

Бровченко І. О.       - заступник голови суду, голова комітету з конкурсних торгів;

Лахман М. В.           - керівник апарату суду, заступник голови комітету з конкурсних торгів;

Химич М. О.                        - начальник фінансово-економічного відділу, член комітету з конкурсних торгів;

Поляков О. В.          - начальник відділу документального забезпечення та контролю. Канцелярії, член комітету з конкурсних торгів;

Шабурова І. В.        - заступник начальника фінансово-економічного відділу, член комітету з конкурсних торгів;

Бондар Н. О.            - головний спеціаліст фінансово-економічного відділу, секретар комітету з конкурсних торгів

 

Голова комітету з конкурсних торгів

господарського суду Харківської області                                            І. О. Бровченко

 

Результати тендера

Закрито: 17 січня 2012