flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 01 від 19 квітня 2016 року

Умови тендера

Відкрито: 20 квітня 2016
ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
№  01   від   19 квітня 2016 року 
 
1. Замовник.
1.1. Найменування.
Господарський суд Харківської області
1.2. Код за ЄДРПОУ.
03500039
1.3. Місцезнаходження.
майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Шевченківський р-н, 61022
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Новикова Тетяна Олександрівна, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу, майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Шевченківський р-н, 61022, тел. (057)705-31-98, buh@hr.arbitr.gov.ua
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування.
53.10.1 Послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (64110000-0 Поштові послуги) (послуги з приймання та пересилання письмової кореспонденції, підтвердженням оплати яких є відбиток державного знака нанесеного маркувальною машиною)
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
визначається залежно від потреби
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, Харківська область, м. Харків, Шевченківський р-н, 61022
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
протягом 2016 року
3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася  інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.
http://hr.arbitr.gov.ua/sud5023
3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
28.03.2016  № 087483
3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
28.03.2016  № 087483/1
3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
01.04.2016  № 093282
3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
18.04.2016  №  103195
4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.
21.03.2016
5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).
24.03.2016 о 10.00 годині,   майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 8 під'їзд, к. 343, Харківська область, м. Харків, Шевченківський р-н, 61022
6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):
1 100 000,00 грн. з урахуванням ПДВ
                (цифрами)
один мільйон сто тисяч грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ
    (словами)
7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» в особі Поштамту – Центру поштового зв'язку № 1 Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта»
 7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
22721970
7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
вул. Кірова, будинок 6,  Харківська область, м. Харків, Червонозаводський р-н, 61001, тел. (057)732-16-23, факс (057)732-52-57
8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
14.04.2016,  1 100 000,00 грн. з урахуванням ПДВ
9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.
-
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.
У відповідності до норм п. 2, ч. 3 ст. 16 Закону України від 10.04.2014 № 1197-VII “Про здійснення державних закупівель” зі змінами замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, природного і нафтового газу, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування
11. Інша інформація.
УДППЗ «Укрпошта» згідно зі ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Відповідно до Розпорядження Кабміну України від 10.01.2002 року № 10-р на УДППЗ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку.
За таких умов, для закупівлі послуг поштових у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі оскільки ці послуги можуть бути надані тільки Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Поштамту – ЦПЗ № 1 Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта», що повністю відповідає умовам п. 2 частини 2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель»
12. Склад комітету з конкурсних торгів:
Поляков О.В.,  керівник апарату суду, голова комітету з конкурсних торгів;
 
Гаєвський А.С., заступник керівника апарату суду, заступник голови комітету з конкурсних торгів;
 
Насонова С.Ю., начальник фінансово-економічного відділу, член комітету з конкурсних торгів;
 
Фень М.Д., начальник відділу матеріально-технічного забезпечення суду, член комітету з конкурсних торгів;
 
Бондар Н.О., заступник начальника фінансово-економічного відділу, член комітету з конкурсних торгів;
 
Александрова Ж.В., заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення суду, член комітету з конкурсних торгів;
 
Новикова Т.О., головний спеціаліст фінансово-економічного відділу, секретар комітету з конкурсних торгів.
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)
 
 
Керівник апарату господарського суду
Харківської області, голова комітету
з конкурсних торгів                                                                                   Поляков О.В.