Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Господарському суду Харківської області потрібні працівники для зайняття вакантних посад державної служби (на період дії воєнного стану):
1) секретаря судового засідання (на час відпуски до досягнення дитиною трьох років).
Посадовий оклад – 11855 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 17782,5 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Бажано: Досвід роботи на посаді секретаря судового засідання.
Зміст основних посадових обов’язків:
Посадовий оклад – 16462 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 24693 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років, премія (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Зміст основних посадових обов’язків:
Здійснює безпосереднє керівництво роботою відділу статистики та інформаційних технологій:
- контролює виконання працівниками відділу покладених на них актами законодавства, посадовими інструкціями функцій, а також дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку;
- контролює організацію ведення діловодства у відділі згідно з затвердженою номенклатурою справ, та відповідно до встановленого порядку ведення діловодства.
Працює з усіма формами звітності в програмі КП «Діловодство спеціалізованого суду»:
- контролює своєчасне подання всіх форм звітності Державній судовій адміністрації України.
Здійснює контроль в програмі КП «Діловодство спеціалізованого суду»:
- контролює справи з питань інформаційно-статистичної роботи;
- контролює справи із статистичними звітами.
Здійснює контроль по адмініструванню серверів обладнання відеоспостереження та внутрішньої мережі:
- контролює функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді;
- контролює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю;
- контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання;
- контролює налаштування та працездатність системи відеоспостереження та електронної системи допуску до приміщення суду.
Виконує інші доручення голови та керівника апарату суду з питань, щодо організації ведення судової статистики та звітності, а також інформаційно-технічного забезпечення.
Для розгляду можливості зайняття посади необхідно заповнити резюме, перейшовши за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/text/92/f454906n1632.doc , в якому вказати наступні дані:
Заповнене резюме направити на електронну пошту суду: inbox@hr.arbitr.gov.ua у строк до 14 липня 2024 року (включно) з зазначенням в темі листа: "Для відділу управління персоналом". Особам, що направили резюме та після перевірки внесених до нього даних буде визначено, що вони попередньо відповідають заявленим вимогам у строк до 20 липня 2024 року буде надіслане запрошення з повідомленням про час для прибуття до суду разом з документами необхідними для проходження співбесіди. Особам, що направили резюме, але за внесеними в нього даними вони не відповідають заявленим вимогам запрошення надсилатися не будуть.