flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Запрошуємо на роботу секретаря судового засідання та начальника відділу статистики та інформаційних технологій

02 липня 2024, 15:53

Господарському суду Харківської області потрібні працівники для зайняття вакантних посад державної служби (на період дії воєнного стану):

1) секретаря судового засідання (на час відпуски до досягнення дитиною трьох років).

Посадовий оклад – 11855 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 17782,5 грн.  (+ надбавка за ранг, вислугу років (за наявності)

Обов'язкові вимоги:

  • Громадянство України.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Вища освіта кваліфікаційних рівнів: "Бакалавр", "Спеціаліст" або "Магістр" за спеціальністю "Правознавство".  

Бажано: Досвід роботи на посаді секретаря судового засідання.

Зміст основних посадових обов’язків:

  • Перевіряє, хто з учасників судового процесу з’явився в судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції, і доповідає про це головуючому;
  • забезпечує контроль за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами і проведенням судового засідання в режимі відеоконференції;
  • забезпечує ведення протоколу судового засідання та складає протоколи вчинення окремих процесуальних дій;
  • забезпечує оформлення матеріалів справи;
  • виконує інші доручення судді, що стосуються розгляду справи.    

 

2) начальника відділу статистики та інформаційних технологій.

Посадовий оклад – 16462 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 24693 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років, премія (за наявності)

Обов'язкові вимоги:

  • громадянство України.
  • вільне володіння державною мовою.
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
  • вища освіта кваліфікаційних рівнів: "Спеціаліст" або "Магістр" у галузі інформаційних технологій (комп’ютерні науки та інформаційні технології, кібербезпека, комп’ютерна інженерія тощо).

Зміст основних посадових обов’язків:

Здійснює безпосереднє керівництво роботою відділу статистики та інформаційних технологій:

- контролює виконання працівниками відділу покладених на них актами законодавства, посадовими інструкціями функцій, а також дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку;

- контролює організацію ведення діловодства у відділі згідно з затвердженою номенклатурою справ, та відповідно до встановленого порядку ведення діловодства.

Працює з усіма формами звітності в програмі КП «Діловодство спеціалізованого суду»:

- контролює  своєчасне подання всіх форм звітності  Державній судовій адміністрації України.

Здійснює контроль в програмі КП «Діловодство спеціалізованого суду»:

- контролює справи з питань інформаційно-статистичної роботи;

- контролює справи із статистичними звітами.

Здійснює контроль по адмініструванню серверів обладнання відеоспостереження та внутрішньої мережі:

- контролює функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді;

- контролює заходи з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю;

- контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях суддями та працівниками апарату суду, яким надано дозвіл на її використання;

- контролює налаштування та працездатність системи відеоспостереження  та електронної системи допуску до приміщення суду.

Виконує інші доручення голови та керівника апарату суду з питань, щодо організації ведення судової статистики та звітності, а також інформаційно-технічного забезпечення.

Для розгляду можливості зайняття посади необхідно заповнити резюме, перейшовши за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/text/92/f454906n1632.doc , в якому вказати наступні дані:

  • прізвище, ім’я, по батькові,
  • контактний номер телефону,
  • адресу електронної пошти,
  • місце проживання,
  • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,
  • інформацію про освіту: номер диплому, дату здобуття, назву навчального закладу,
  • інформацію про стаж роботи (за наявності) за кожною посадою (за трудовою книжкою).

Заповнене резюме направити на електронну пошту суду: inbox@hr.arbitr.gov.ua у строк до 14 липня 2024 року (включно) з зазначенням в темі листа: "Для відділу управління персоналом".  Особам, що направили резюме та після перевірки внесених до нього даних буде визначено, що вони попередньо відповідають заявленим вимогам у строк до 20 липня 2024 року буде надіслане запрошення з повідомленням про час для прибуття до суду разом з документами необхідними для проходження співбесіди. Особам, що направили резюме, але за внесеними в нього даними вони не відповідають заявленим вимогам запрошення надсилатися не будуть.