Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Господарському суду Харківської області потрібні працівники для зайняття посад державної служби категорії «В» (на період дії воєнного стану):
1) секретаря судового засідання (на час відпуски до досягнення дитиною трьох (шести) років.
Посадовий оклад – 6500 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 9750 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Бажано: Досвід роботи на посаді секретаря судового засідання.
Зміст посадових обов’язків:
2) головного спеціаліста відділу статистики та інформаційних технологій (із забезпечення кібербезпеки)
Посадовий оклад – 8440 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 12660 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Зміст посадових обов’язків: Виконує впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу; автоматизованої системи документообігу; адміністрування локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу тощо; здійснює моніторинг наявності та терміну дії електронного цифрового підпису у посадових осіб суду та забезпечує вчасне їх встановлення. Виконує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду. Виконує введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду. Виконує проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення. Здійснює практичну та методичну допомогу суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп'ютерного обладнання, що знаходиться на балансі суду. Здійснює обслуговування та забезпечує введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі. Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі. Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп'ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення. Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу суду, обслуговування електронної пошти суду, антивірусний захист. Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції керівникові апарату суду, начальнику відділу про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання. Здійснює забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій у суді. Здійснює заходи щодо блокування, усунення або локалізації негативних наслідків кіберзагроз у суді. Забезпечує захист об’єктів критичної інформаційної інфраструктури суду від кібератак відповідно до вимог законодавства у сфері захисту інформації. Забезпечує працівникам суду захищений доступ до мережі Інтернет.
3) головного спеціаліста відділу державних закупівель та матеріально-технічного забезпечення суду
Посадовий оклад – 7030 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 10545 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Зміст посадових обов’язків: Виконання завдань направлених на матеріально-технічне забезпечення суду:
планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедур закупівель/спрощених закупівель;
оприлюднення звітів про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель;
здійснення закупівель товарів з використанням електронного каталогу;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;
здійснення інших дій, передбачених Законом, або розпорядчим рішенням замовника.
Аналіз виконання договорів.
Заходи щодо підтримання комп’ютерної, оргтехніки та службових автомобілів суду в придатному для використання стані:
документальне забезпечення поточного ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів суду;
документальне забезпечення поточного ремонту і технічного обслуговування комп’ютерної та оргтехніки суду
Підготовка первинних документів для розрахунків суду за спожиті послуги (інтернет, телефонія, охоронна та пожежна сигналізації та ін.).
Підготовка листів та відповідей на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб.
Складання та погодження проектів договорів.
Здійснення контролю за розрахунками та виконанням договірних зобов'язань.
Для розгляду можливості зайняття посад необхідно заповнити резюме, перейшовши за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/text/92/f454906n1632.doc , в якому вказати наступні дані:
Заповнене резюме направити на електронну пошту суду: inbox@hr.arbitr.gov.ua у строк до 22 грудня 2023 року (включно) з зазначенням в темі листа: "Для відділу управління персоналом". Особам, що направили резюме та після перевірки внесених до нього даних буде визначено, що вони попередньо відповідають заявленим вимогам у строк до 27 грудня 2023 року буде надіслане запрошення про час для прибуття до суду разом з документами необхідними для проходження співбесіди. Особам, що направили резюме, але за внесеними в нього даними вони не відповідають заявленим вимогам запрошення надсилатися не будуть.