Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Господарському суду Харківської області потрібен працівник для зайняття вакантної посади державної служби категорій "Б" (на період дії воєнного стану): начальника відділу управління персоналом.
Посадовий оклад – 15678 грн., з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 391 – 23517 грн. (+ надбавка за ранг, вислугу років, премія (за наявності)
Обов'язкові вимоги:
Зміст основних посадових обов’язків:
Керівництво та організація діяльності відділу:
- планування роботи відділу;
- забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;
- визначення розподілу обов’язків між працівниками відділу, координація і контроль їх діяльності, відповідальність за виконання працівниками завдань і функцій покладених на відділ;
- забезпечення потреби в персоналі на вакантні посади в апараті суду та внесення відповідних пропозицій керівнику апарату суду;
- узагальнення пропозицій щодо штатної чисельності, структури та штатного розпису апарату суду, призначення, звільнення з посади;
- розробка і участь у розробленні проектів наказів та розпоряджень, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
- підготовка пропозицій керівнику апарату суду з питань удосконалення управління персоналом.
Організація роботи та контроль щодо ведення документів трудових відносин та державної служби:
- підготовки проектів наказів про призначення, переведення, звільнення працівників господарського суду Харківської області;
- обчислення стажу роботи судді та встановлення надбавки за вислугу років;
- обчислення стажу роботи та державної служби та встановлення надбавки за вислугу років;
- обчислення строку для присвоєння рангу;
- обліку і зберігання трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників суду;
- формування табелю обліку робочого часу працівників господарського суду;
- опрацювання листків тимчасової непрацездатності;
- підготовка розпорядчих документів про відрядження працівників суду;
- участь у роботі з актуалізації посадових інструкцій працівників суду;
- підготовка документів для призначення пенсій персоналу суду;
- контроль за належним оформленням процедури звільнення;
- формування графіків відпусток;
- підготовка та проведення конкурсу на посаду державної служби;
- проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби в апараті суду;
- проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та готує довідки про її результати.
Контроль за підготовкою матеріалів для проведення щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців апарату суду.
Участь в організації підвищення рівня професійної компетентності працівників суду.
Організація роботи та контроль за актуалізацією даних інформаційно-аналітичної системи “Кадри-WEB” та ІС-ПРО, контроль за внесенням до автоматизованої системи документообігу суду відомостей, наказів, розпоряджень, тощо з питань, віднесених до компетенції відділу.
Участь у роботі щодо:
- розроблення посадових інструкцій працівників апарату суду;
- заохочення працівників апарату суду та підготовка документів щодо нагородження;
- створення сприятливого організаційного та психологічного клімату;
- формування корпоративної культури у колективі апарату суду;
- розв’язання конфліктних ситуацій.
Контроль та організація ведення діловодства у відділі:
- підготовка пропозицій щодо номенклатури відділу;
- забезпечення підготовки для передачі та передача номенклатурних справ до архіву суду.
Узагальнення інформації про кількісний та якісний склад державних службовців та ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань.
Координація роботи щодо:
- оформлення і видачі довідок з місця роботи;
- оформлення, обліку зберігання і видачі службових посвідчень працівникам
апарату суду;
- підготовки документів щодо призначення пенсій працівникам суду.
Організація надання відповідей на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, тощо.
Для розгляду можливості зайняття посади необхідно заповнити резюме, перейшовши за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/text/92/f454906n1632.doc , в якому вказати наступні дані:
Заповнене резюме направити на електронну пошту суду: inbox@hr.arbitr.gov.ua у строк до 31 січня 2025 року (включно) з зазначенням в темі листа: "Для відділу управління персоналом". Особам, що направили резюме та після перевірки внесених до нього даних буде визначено, що вони попередньо відповідають заявленим вимогам у строк до 05 лютого 2025 року буде надіслане запрошення з повідомленням про час для прибуття до суду разом з документами необхідними для проходження співбесіди. Особам, що направили резюме, але за внесеними в нього даними вони не відповідають заявленим вимогам запрошення надсилатися не будуть.