Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
НАКАЗ
22 березня 2021 року Харків № 47-к/а
Про оголошення конкурсу на
зайняття вакантної посади
державної служби категорії «Б»
Відповідно до ст. ст. 22, 23 Закону України «Про державну службу», ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року № 1402-VIII, Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя 05.09.2017 № 2646/0/15-17 (у редакції рішення Вищої ради правосуддя 26.11.2019 № 3162/0/15-19), Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648), зі змінами,
Н А К А З У Ю :
Керівник апарату суду (підпис) О.В. Поляков
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Господарського суду Харківської області
від 22 березня 2021 року № 47-к/а
Додаток
до службової записки
Умови
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» - начальника аналітичного відділу
Господарського суду Харківської області
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
1. Керівництво та організація роботи відділу: - погодження плану роботи відділу; - визначення та розподіл завдань між працівниками відділу; відповідальність за виконання працівниками завдань і функцій, покладених на відділ; - здійснення моніторингу щодо виконання працівниками відділу своїх посадових обов'язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку; - забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ. 2. Контроль за роботою з вивчення та аналізу судової практики розгляду суддями окремих категорій справ. 3. Організація та контроль за роботою з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації суддів. 4. Контроль за веденням обліку розглянутих, скасованих (змінених) судових рішень 5. Координація та забезпечення підготовки довідок про показники роботи суддів за запитами ВККС України, ВРП України, тощо. 6 Організація та підготовка огляду обліково-статистичної роботи суду. 7. Організація та підготовка огляду даних судової статистики суду з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства. 8. Контроль за роботою щодо синхронізації та доведення до суддів практики Верховного Суду, ЄСПЛ. 9. Контроль та організація роботи Бібліотеки суду. 10. Контроль та організація ведення діловодства у відділі: - підготовка пропозицій щодо номенклатури відділу; - забезпечення підготовки для передачі та передача номенклатурних справ до архіву суду.
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 9180 грн.
Надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»
Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» ( зі змінами)
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби таку інформацію: 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648), зі змінами (далі - Порядок) 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Державні службовці апарату Господарського суду Харківської області, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у ньому
Строк подання: інформація для участі у конкурсі подається в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата протягом 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про оголошення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби до 28 березня 2021 року включно |
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, що підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо)
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування.
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікацій дистанційно) |
01 квітня 2021 року о 10 год. 00 хв.
61022, м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 8-й під’їзд, 3 поверх, кім. 329 Господарський суд Харківської області (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
61022, м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 8-й під’їзд, 3 поверх, кім. 329 Господарський суд Харківської області (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Медведь Ірина Валентинівна (057) 705-14-59, kadry@hr.arbitr.gov.ua
Бабенко Вікторія Ігорівна (057) 705-14-59, kadry@hr.arbitr.gov.ua
Крамська Інна Павлівна (057) 705-14-23, Kadry2@hr.arbitr.gov.ua
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Ступінь вищої освіти не нижче магістра Галузь знань - Право |
|
2 |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Аналітичні здібності |
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; - вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи | |
2 |
Управління організацією роботи |
- чітке бачення цілі; - ефективне управління ресурсами; - чітке планування реалізації; - ефективне формування та управління процесами | |
3 |
Якісне виконання поставлених завдань |
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності; - комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення | |
4 |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; - вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел i достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; - здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архіву вати цифрові ресурси та дані різних типів; - здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; - вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку
|
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1. Конституції України; 2. Закону України «Про державну службу»; 3. Закону України «Про запобігання корупції»; 4. Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; 5. Господарський кодекс України 6. Господарський процесуальний кодекс України 7. Цивільний кодекс України 8. Закон України «Про доступ до судових рішень» |
|