Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
НАКАЗ
07 вересня 2021 року Харків № 199-к/а
Про оголошення конкурсу на
зайняття вакантної посади
державної служби категорії «В»
Відповідно до ст. ст. 22, 23 Закону України «Про державну службу», ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року № 1402-VIII, Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя 05.09.2017 № 2646/0/15-17 (у редакції рішення Вищої ради правосуддя 26.11.2019 № 3162/0/15-19), Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648), зі змінами,
Н А К А З У Ю :
Керівник апарату суду (підпис) О.В. Поляков
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Господарського суду
Харківської області
від 07 вересня 2021 року № 199-к/а
Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста фінансово-економічного відділу Господарського суду Харківської області
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Отримання та контроль первинної документації на відповідній ділянці бухгалтерського обліку. 2. Здійснення документального оформлення та відображення в облікових регістрах надходження, переміщення, вибуття запасів (МШП): - облік придбання запасів, МШП за державні кошти у постачальника; - облік придбання запасів підзвітною особою; - облік безоплатного надходження запасів; - облік оприбуткування надлишків, виявлених під час інвентаризації; - облік списання запасів з балансу у зв'язку з їх реалізацією, у зв’язку з невідповідністю критеріям активу; - списання вартості запасів, МШП в інших випадках (псування тощо); - списання використаних МШП на потреби суду; - уцінка запасів у разі, коли вони морально чи фізично застаріли, втратили свою первісну вартість; - облік проведення уцінки МШП; - облік дооцінки балансової вартості запасів; - відображення уцінки запасів у реєстрах бухгалтерського обліку 3. Складання облікових регістрів, які стосуються посадових обов’язків: - накопичувальної відомості про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів; - накопичувальної відомості витрачання виробничих запасів. 4. Підготовка та своєчасне надання достатніх даних для здійснення контролю за обліком, збереженням та правильним використанням запасів: - проведення підсумків по місяцях і щоквартально з початку року по закріплених субрахунках бухгалтерського обліку; - складання оборотних відомостей; - звіряння результатів з оборотним балансом. 5. Участь у роботі комісій щодо введення в експлуатацію, вибуття (списання з балансу), вибуття внаслідок продажу, передачі без оплати, або з інших причин товарно-матеріальних цінностей. 6. Проведення інвентаризації активів і зобов’язань: - участь у роботі інвентаризаційних комісій; - оформлення її результатів; - складання звіряльної відомості; - оформлення матеріалів, пов’язаних з нестачею активів 7. Складання та подання звітності у встановлені терміни: - окремих форм фінансової та бюджетної звітності; - державної статистичної звітності. 8. Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах: - на рахунках бухгалтерського обліку; - в уніфікованій автоматизованій системі бухгалтерського обліку. 9. Забезпечення підготовки оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну. 10. Виконання інших завдань, доручень начальника відділу, керівника апарату суду, якщо це викликано службовою необхідністю. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 5760 грн.
Надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»
Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку
|
||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби таку інформацію: 1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648), зі змінами (далі - Порядок) 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
3¹) копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови.
Державні службовці апарату Господарського суду Харківської області, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у ньому
Строк подання: інформація для участі у конкурсі подається в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата протягом 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про оголошення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби до 18 год. 00 хв. 13 вересня 2021 року включно |
||
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, що підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) |
||
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування.
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
16 вересня 2021 року о 10 год. 00 хв.
61022, м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 8-й під’їзд, 3 поверх, кім. 329 Господарський суд Харківської області (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
61022, м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 8-й під’їзд, 3 поверх, кім. 329 Господарський суд Харківської області (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
||
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
61022, м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 8-й під’їзд, 3 поверх, кім. 312 Господарський суд Харківської області (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Медведь Ірина Валентинівна (057) 705-14-59, kadry@hr.arbitr.gov.ua
Бабенко Вікторія Ігорівна (057) 705-14-59, kadry@hr.arbitr.gov.ua
Крамська Інна Павлівна (057) 705-14-23, Kadry2@hr.arbitr.gov.ua
Подлігаєва Наталія Анатоліївна (057) 705-14-23, Kadry2@hr.arbitr.gov.ua
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра Галузь знань - фінансово-економічного спрямування |
|
2 |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Робота з великими масивами інформації |
- здатність встановлювати логічні взаємозв'язки; - вміння систематизувати великий масив інформації; - здатність виділяти головне, робити чіткі, структуровані висновки |
|
2 |
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур; - усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки i прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; - здатність брати на себе зобов'язання, чітко їx дотримуватись i виконувати | |
3 |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; - вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел i достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; - здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архіву вати цифрові ресурси та дані різних типів; - здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; - вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку
|
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1. Конституції України 2. Закону України «Про державну службу» 3. Закону України «Про запобігання корупції» 4. Закону України «Про судоустрій і статус суддів» 5. Бюджетного кодексу України 6. Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 7. Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59, із змінами 8. Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202, із змінами 9. Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203, із змінами 10. Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2015 № 1219, із змінами 11. Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2015 № 1219, із змінами 12. Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, із змінами 13. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, із змінами 14. Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 20.08.2019 № 814, із змінами
|
|